15 ANI DE EXPERIENTA CONTEAZA
Produse
Categorii de produse

Contact
Tel:
021-330 1 330
031-401 2 794

Fax:
021-330 4 330

GSM:
0723 167 017

E-mail:
office@avant.ro

Ultima actualizare: 2018-07-25


Informatii generale | Politica de cookies | Politica de confidentialitate | Termeni si conditii

Informatii generale

In conformitate cu GDPR, suntem operator de date cu caracter personal; prin urmare, suntem responsabili legal pentru procesarea acestora. Pentru intrebari sau solicitari privind exercitarea drepturilor Dumneavoastra cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa ne contactati.

Urmatorii termeni si conditii privind protectia datelor cu caracter personal sunt conceputi pentru a va informa , ca utilizator al site-ului nostru, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si drepturile sale privind aceasta prelucrare, in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor ("GDPR").

 

In cadrul acestui document vor fi folosite o serie de prescurtari, dupa cum urmeaza:

UN = utilizator ne-autentificat

UA = utilizator autentificat

U = Utilizator

TCUPC = termeni si conditii de utilizare si politici de confidentialitate

DEVICE = computer, terminal mobil sau orice alt echipament folosit pentru accesarea internetului

SITE = site-ul numite anterior, la care face referinta documentul de fata

DCP = date cu caracter personal

GDPR = Regulamentul general privind protectia datelor

 

Respectam dintotdeauna și din principiu dreptul dumneavoastra la viata privata, iar website-ul nostru a fost conceput pentru a va respecta acest drept, precum și pentru a pastra datele dumneavoastra in siguranta.

Pentru ca sa puteti beneficia de produsele / serviciile noastre, și pentru ca produsele și serviciile pe care vi le oferim, inclusiv online, sa functioneze corespunzator pentru dumneavoastra, suntem nevoiti sa colectam și unele date cu caracter personal; va asiguram ca toate datele pe care le colectam sunt mentinute la minimul necesar și ne bazam pe temeiuri legale.

Utilizând oricare dintre serviciile și produsele oferite de SITE și / sau inregistrând un cont, sunteti de acord sa cititi și sa intelegeti politica noastra privind confidentialitatea datelor și cookie-urile, dupa cum urmeaza.

Pentru a va asigura ca totul este ușor de citit, am inclus pentru fiecare aspect un titlu și o scurta explicatie simpla. Detaliile, conform legii, sunt si ele disponibile, mai jos.

 

1. Principii ale politicii noastre de confidentialitate

Solicitam consimtamantul dumneavoastra pentru utilizarea cookies

Solicitam consimtamantul dumneavoastra la completarea formularelor

Va oferim control asupra datelor personale pentru vizualizare, editare, stergere

Protejam cu CAPTCHA orice formular expus abuzurilor

Colectam doar datele minim necesare

Folosim parole securizate

Inscrierea la newsletter se face cu double opt-in

Stergerea contului se face cu double confirm

 

2. Stergerea cookie-urilor

Pentru a va oferi o experienta de vizitare placuta in site-ul nostru, folosim mici fișiere, numite cookie-uri, pe care le plasam pe calculatoarele dumneavoastra. Acestea retin, printre altele faptul ca ati accesat website-ul nostru, cu scopul de a va oferi o experienta de navigare mai placuta (spre exemplu, pentru a nu va cere sa va logati manual la fiecare accesare a site-ului); de asemenea, unele dintre acestea apartin unor terte parti (Google, Facebook) și ne ofera date statistice anonimizate cu privire la modul in care site-ul nostru este folosit, pentru ca noi sa putem sa-l imbunatatim.

Fara cookie-uri, de exemplu, site-ul va poate deranja cu ferestre de dialog cu același mesaj la fiecare vizita, va cere datele de logare la fiecare accesare și nu tine minte ce ati pus cu o zi inainte in coșul de cumparaturi. Puteti șterge chiar acum toate datele din cookie-urile noastre, folosind functia de ștergere individuala a cookie-urilor pe care o gasiti in lista de optiuni a browserului dumneavoastra.

 

3. Datele pe care le prelucram atunci când folositi serviciile noastre

Câteva exemple:

plasam cookies pe device-ul dumneavoastra.

avem nevoie de datele dumneavoastra de contact atunci când ne contactati, ca sa va putem raspunde;

ne este necesara adresa dumneavoastra completa de acasa sau de la serviciu pentru livrarea produselor noastre. De ce prelucram aceste date Prelucram aceste date in scopul legitim al indeplinirii obiectului nostru de activitate, inclusiv:

pentru a va oferi serviciile / produsele pe care le doriti;

pentru a realiza statistici și masuratori care sa ne ajute sa intelegem cum putem imbunatati calitatea serviciilor / produselor pe care vi le oferim;

pentru informarea utilizatorilor/clientilor (Cumparatorilor) privind situatia contului lor de pe site-ul nostru

pentru informarea utilizatorilor/clientilor privind evolutia si starea comenzilor

evaluarea produselor si serviciilor oferite

activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului

pentru a imbunatati calitatea serviciilor / produselor noastre și pentru a dezvolta altele noi;

pentru a va facilita accesul la serviciile / produsele noastre;

pentru a va oferi informari legate de servicii / produse care v-ar putea interesa, precum și despre promotii și oferte speciale;

pentru a asigura o securitate imbunatatita și a va proteja impotriva posibilelor atacuri informatice, fraudei, abuzului.

 

Conform cerintelor legilor in vigoare pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, avem obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

 

4. Cum prelucram datele cu caracter personal

Prelucram datele cu caracter personal colectate prin intermediul formularelor din cadrul website-ului in scopul crearii contului de Utilizator si al incheierii contractului la distanta, a posibilitatii de executare a contractului la distanta, cat si datele colectate in scopuri de publicitate si marketing, al relatiilor cu clientii si al analizei datelor, cum ar fi cercetarea de piata, sondaje de opinie clienti, analize clienti, segmentare clienti si realizarea profilului clientului, pentru a determina comportamentul de cumparare si activitatea Utilizatorului in cadrul website-ului, cumpararea repetata a anumitor bunuri si datele de cumparare.

In scopurile mentionate mai sus, datele Utilizatorului vor fi stocate in baza noastra de date. Aceasta prelucrare se bazeaza pe Art. 6, paragraful 1, teza 1, litera f), GDPR. Va putem contacta in aceste scopuri prin e-mail, SMS, telefon, posta, Social Media sau canalele/instrumentele Google.

De asemenea, putem prelucra date despre comportamentul Utilizatorului privind utilizarea website-ului, incluzand dar fara a ne limita la date de sesiune, inregistrare video sesiune, comportament browsing, date despre locatie, date demografice, adresa de Protocol Internet (adresa IP), acolo unde este disponibila, sistemul de operare, tipul de browser al dispozitivului. Acestea sunt date statistice despre actiunile si modelele de navigare ale vizitatorilor website-ului nostru, nu identifica niciun individ si sunt colectate in scopul imbunatatirii si personalizarii website-ului si in scop de comunicare si marketing, inclusiv pentru publicitate comportamentala pe baza de cookies (mai multe detalii despre cookies). Aceasta prelucrare se bazeaza in mod legitim pe Art. 6, alin 1, litera a), b), c), f), GDPR.

 

5. Cine sunt beneficiarii datelor

Pentru a atinge scopurile mentionate mai sus la punctul 2, utilizam furnizori de servicii, respectiv Imputerniciti, conform art. 28 din GDPR, cum ar fi: furnizori de servicii pentru hosting, platforme care asista la finalizarea unei comenzi efectuate prin intermediul website-ului, in scopul procesarii tranzactiei online initiate de Utilizator acolo unde este cazul, si in scopul procesarii, facturarii si livrarii comenzii Utilizatorului, furnizori de servicii de monitorizare a activitatii Utilizatorului in cadrul website-ului sau furnizorii de servicii pentru trimiterea e-mailurilor si SMS-urilor, contactarea telefonica sau comunicarea de campanii publicitare si de marketing. Acestia pot fi furnizori externi de servicii.

Prin reglementari contractuale, ne asiguram ca acesti furnizori de servicii prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu legislatia europeana privind protectia datelor, pentru a garanta un nivel ridicat de protectie a datelor, chiar daca datele cu caracter personal sunt transferate intr-o tara in care se utilizeaza in mod obisnuit un alt nivel de protectie a datelor si pentru care nu exista nicio decizie de adecvare a Comisiei UE.

Nu se efectueaza alte transferuri de date cu caracter personal catre alti destinatari, cu exceptia cazului in care avem obligatia aceasta prin lege. Pentru mai multe informatii despre protectia corespunzatoare a transferului international de date, va rugam sa ne contactati.

 

6. Furnizarea de date si durata pastrarii acestora

Furnizarea unelor date cu caracter personal este obligatorie.

De exemplu, pentru a putea incheia un contract la distanta si pentru a procesa inregistrarea unui Cont de Utilizator: nume si prenume, email, parola, telefon, date facturare si date de livrare (adresa, localitate, judet), optiunea cu privire la modalitatea de plata a produselor comandate.

De asemenea, in cazul in care modalitatea de plata aleasa de Utilizator este “Plata online prin card (Visa / Maestro / Mastercard)” sau una dintre variantele “Plata online in rate”, in vederea procesarii tranzactiei de catre procesatorul autorizat de banca colaboratoare, Utilizatorului i se vor solicita datele de identificare ale cardului cu care va efectua plata: numar card, data de expirare, nume posesor card, cod de securitate cvv.

In cazul in care Utilizatorul avand 18 ani impliniti isi exprima optiunea de abonare la newsletterul nostru, sunt preluate si prelucrate urmatoarele date furnizate de acesta prin intermediul diferitelor formulare din cadrul site-ului: adresa de email.

O serie de alte date cu caracter personal colectate de Profesionist pot fi furnizate de Utilizator in mod voluntar. Refuzul furnizarii acestor date cu caracter personal nu va avea consecinte asupra deciziilor de tranzactionare ale Utilizatorului.

Datele cu caracter personal ale Utilizatorului vor fi stocate pana la momentul incetarii relatiei contractuale cu noi sau la solicitarea Utilizatorului, cu exceptia cazului in care avem obligatia legala de a stoca in continuare datele cu caracter personal, pana la incetarea obligatiei legale. Stocarea si transferul datelor cu caracter personal ale Utilizatorului catre autoritatile publice in scopul indeplinirii unei obligatii legale se bazeaza in mod legal pe Art. 6, paragraful 1, teza 1, litera c), GDPR.

Pentru mai multe detalii, va rugam sa consultati, mai jos, sectiunea corespunzatoare.

 

7. Drepturile Utilizatorului

In calitate de persoana vizata, Utilizatorul ne poate contacta in orice moment si in mod gratuit, cu o notificare, folosind datele de contact mentionate mai sus la punctul 1, in vederea exercitarii drepturilor sale, in conformitate cu GDPR. Aceste drepturi sunt urmatoarele:

 

Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR).

Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de acces, art. 16 GDPR).

Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori (dreptul de stergere, articolul 17 GDPR).

Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionarea procesarii, articolul 18 GDPR).

Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR).

Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie, articolul 21 GDPR).

Dreptul de a retrage oricand un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamantul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere (dreptul de retragere a consimtamantului, articolul 7 GDPR).

Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca Utilizatorul apreciaza in mod justificat ca prelucrarea datelor cu caracter personal a fost efectuata de Profesionist cu incalcarea GDPR (dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).

Retragerea consimtamantului privind prelucrarea datelor, solicitarea de incetare sau restrictionare a prelucrarii datelor sau solicitarea de stergere a datelor cu caracter personal necesare indeplinirii obligatiilor contractuale si respectarii drepturilor rezultate din contractul la distanta ne exonereaza cu privire la indeplinirea acestor obligatii.

Totodata, exercitarea acestor drepturi privind prelucrarea datelor cu caracter personal nu poate avea loc in privinta respectarii obligatiilor legale pe care le avem.

 

Utilizatorul poate folosi instrumentele puse la dispozitia sa, conform detaliilor de mai jos, pentru a isi exercita drepturile cu privire la datele la care fac referire aceste instrumente.

 

Descarcarea datelor, accesul la date

Daca aveti cont, in orice moment puteti descarca din zona de administrare a contului toate datele dumneavoastra personale pe care le detinem in format CSV, care se deschide cu Microsoft Excel, Libre Office sau Open Office. Daca nu aveti cont, ne puteti contacta pentru a solicita aceste date si le veti primi in termen de maxim 30 de zile.

 

Stergerea contului

Va puteti sterge complet contul din zona de administrare a acestuia. Mai multe detalii va rugam sa gasiti mai jos, in sectiunea corespunzatoare.

 

Cookie-uri

Setarile cookie-urilor pot fi gestionate in mod direct de catre dvs prin intermediul browserului pe care il utilizati, putand opta pentru dezactivarea sau refuzul acestora. Toate browserele actuale ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in "optiuni" sau in meniul de "preferinte" al browserului dumneavoastra.

Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite sectiuni / pagini impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online.

Pentru setarile cookie-urilor generate de terti, si pentru mai multe informatii privind publicitatea online de tip comportamental (livrata pe baza intereselor utilizatorului) si al confidentialitatii online, va recomandam sa folositi site-ul www.youronlinechoices.com/ro, conform recomandarii ANSPDPC.

Pentru mai multe detalii legate de cookie-urile noastre, va invitam sa cititi sectiunea corespunzatoare, mai jos.

 

Monitorizarea vizitei dvs prin intermediul Google Analytics

Aveti optiunea de a utiliza instrumentul dezvoltat de platforma Google pentru a stopa monitorizarea comportamentului in cadrul unei sesiuni online: folositi Google Analytics Opt-out Browser Add-on accesibil aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout, conform recomandarii Google.

 

Monitorizarea Facebook

Aveti optiunea de a utiliza instrumentul pus la dispozitie de platforma Facebook aici: https://www.facebook.com/help/568137493302217 si sa utilizati indicatiile legate de dezabonarea din browserul si device-ul dvs.

Alte informatii puse la dispozitie de platforma Facebook cu privire la publicitatea online bazata pe categorii de interese din Facebook, sunt disponibile aici: https://www.facebook.com/help/164968693837950?helpref=faq_content.

 

Newslettere

Va puteti dezabona de la newsletter-ul nostru in orice moment facand click pe link-ul din partea de jos a fiecarui newsletter trimis de noi.

 

Mentiuni

1. Utilizarea instrumentelor prezentate mai sus va produce efecte de la momentul activarii optiunilor si nu va produce efecte retroactiv.

2. Stergerea modulelor cookie, accesarea unei pagini web in modul incognito/privat sau utilizarea unui alt browser ulterior activarii optiunilor prezentate mai sus, va permite reluarea monitorizarii sesiunilor online.

 

8. Datele dumneavoastra sunt in siguranta cu noi

Nu punem datele dumneavoastra la dispozitia tertelor parti decât in conditiile prevazute de lege, catre entitatile imputernicite in cadrul contractelor realizate in vederea indeplinirii obiectului nostru de activitate in conditii optime, și cu respectarea drepturilor dumneavoastra.

Sub nicio forma nu vindem datele dumneavoastra, nici individual, nici ca parte a unei baze de date.

 

9. Va protejam suplimentar

Website-ul nostru este gazduit in conditii de securitate ISO 27001, și folosește tehnologii SSL, care asigura criptarea formularelor, pentru un plus de protectie. Parolele sunt ascunse și figurate prin simboluri care nu pot fi citite peste umarul dumneavoastra.

 

10. Ce mai trebuie sa știti

Prin completarea datelor dvs. in formularul de creare de cont si/sau de Comanda intelegeti ca, in interesul legitim al indeplinirii obiectului nostru de activitate și in temeiul legal, care cere emiterea de documente cu valoare juridica și fiscala, datele dvs. personale vor fi incluse in baza de date a noastra.

Astfel, trebuie sa știti ca, in conditii de siguranta și fara a va aduce prejudicii, aceste date personale sunt stocate, utilizate si prelucrate de catre noi, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea diverselor activitati in scopurile mentionate mai sus. In conditiile in care lucram cu colaboratori și afiliati din afara tarii sau din afara Uniunii Europene, aceste date personale ar putea fi transferate catre aceștia (de exemplu, pentru a putea folosi un serviciu de trimitere newslettere care apartine unei firme din Statele Unite, ca sa putem folosi serviciul, este necesar sa introducem in sistemul lor e-mailurile dumneavoastra).

In orice caz, intotdeauna vom cauta parteneriate cu firme care cunosc și respecta protectia europeana a datelor.

 

11. Important! Detineti controlul asupra modului in care va sunt folosite datele

Spre exemplu, când ati accesat site-ul nostru ati acceptat faptul ca folosim cookies. Daca insa va razgânditi, puteti sa gestionati cookie-urile din browserul dumneavoastra și sa nu acceptati plasarea lor pe calculatorul dumneavoastra la o accesare viitoare.

Va puteti conecta oricând la contul dumneavoastra daca doriti sa vedeti care sunt datele pe care ni le-ati furnizat și puteti sa le actualizati, sa le descarcati sau sa va ștergeti contul sau sa ne cereti noua sa facem aceste operatiuni pentru dumneavoastra. Ne puteti solicita oricând datele pe care le avem despre dumneavoastra, și le veti primi in maxim 30 de zile, in format ușor de citit cu programe comune, cum ar fi Microsoft Office, Acrobat Reader sau altele.

Va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de legile in vigoare pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Totodata, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs. personale si de a solicita stergerea totala sau partiala a acestora (dreptul de a fi uitat).

 

12. In concluzie:

SITE-ul poate notifica utilizatorii/clientii privind ofertele curente prin newsletter-ul saptamanal, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

SITE-ul nu promoveaza SPAM-ul.

Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site-ul nostru poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date. Informatiile pe care ni le furnizati vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali.

De asemenea, SITE-ul poate furniza datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai cu companii care garanteaza, la randul lor, protectia datelor personale conform legislatiei europene in vigoare, sau in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, asiguratori.

Informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si alte organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.


Informatii generale | Politica de cookies | Politica de confidentialitate | Termeni si conditii | Top

Politica de cookies

Cookie-urile sunt mici fisiere care se stocheaza pe DEVICE-ul utilizatorului si contin doua informatii:

denumirea cookie-ului, care este precum o denumire de variabila si are rolul de a identifica un anumit cookie fata de altele

continutul cookie-ului, care contine o informatie limitata, un cod descifrabil doar de catre server

Cookie-urile sunt folosite pentru ca serverul sa poata identifica un anumit utilizator pe parcursul vizitei pe site, sa i se poata asigura anumite personalizari sau servicii precum generarea unui cos de cumparaturi sau autentificarea.

Cookie-urile nu contin nici o informatie precum numele, prenumele, adresa de email sau altele similare; in cazul in care acestea sunt colectate, toate sunt pastrate in siguranta pe server.

Cookie-urile sunt de doua feluri: cookie-uri de sesiune, care se sterg automat atunci cand se inchide browserul si cookie-uri permanente, care raman pe DEVICE pana la data expirarii lor.

O alta impartire a cookie-urilor sunt in cookie-uri setate de SITE-ul de fata si cookie-uri setate de terte parti.

Cookie-urile SITE-ului nu contin nici un fel de informatie "in clar" dintre informatiile cu caracter personal care pot fi culese prin formulare.

Cookie-urile tertelor parti pot apartine sistemelor de analiza de trafic sau diverselor widget-uri folosite pentru integrarea cu platforme de socializare. Furnizorii terti sunt obligati sa respecte de asemenea legea in vigoare si politicile de confidentialitate ale SITE-ului.

Accesul in site este conditionat de acceptarea teremnilor si conditiilor de utilizare si a politicii de confidentialitate.

In cazul utilizatorilor care s-au autentificat persistent anterior implementarii contul de utilizator se actualizeaza pentru a retine momentul acceptarii noilor termeni si conditii.

Pentru utilizatorii care se autentifica dupa acceptarea noilor termeni si conditii contul de utilizator se actualizeaza pentru a retine momentul loginului ca timpul de acceptare a noilor termeni si conditii.

Pentru a va respecta intimitatea, am ales sa utilizam doar cookie-urile minim necesare pentru a putea gestiona in mod eficient acest site. Aceste cookie-uri sunt insa obligatorii, in sensul ca fara ele nu am putea atinge obiectivele site-ului.

 


Informatii generale | Politica de cookies | Politica de confidentialitate | Termeni si conditii | Top

Politica de confidentialitate

1. Formularul de contact

Formularul de contact culege urmatoarele DCP:

nume sau pseudonim

adresa de email

telefon (optional)

 

Toate aceste date sunt necesare pentru a putea asigura o comunicare eficienta cu utilizatorul care a completat formularul.

Formularul nu retine ID-ul utilizatorului nici macar pentru UA, deci nu se poate stabili o legatura intre autorul formularului si alte DCP completate de UA.

Formularul cere acceptul explicit pentru TCUPC si pastreaza data si ora la care a fost transmis acordul.

Formularul este protejat cu un sistem Captcha.

Dat fiind ca datele culese sunt limitate si nu sunt conectate printr-un ID unic de nici un vizitator nu se poate asigura vizualizarea sau stergerea automata acestora nici macar pentru UA.

Utilizatorii care doresc vizualizarea sau stergerea datelor sunt rugati sa trimita o cerere catre adresa de email a administratorului site-ului de pe adresa mentionata in formular, pentru a face dovada ca ei sunt detinatorii datelor.

Stergerea se va face prin cripare cu cheie publica, iar pentru decriptare va trebui folosita o cheie privata, la care controllerul de date nu are acces direct si care nu este stocata pe server din motive de securitate. Criptarea numelui si a adresei de email sunt necesare pentru a putea demonstra faptul ca s-a dat acordul pe TCUPC in relatie cu acel nume si acea adresa de email.

 

2. Formulare de comentarii

In functie de versiunea si tipul platformei, pot exista doua tipuri de formulare de comentarii, unul pentru pagina / articol si altul pentru produs. Ambele respecta specificatiile de mai jos.

 

Formularul culege urmatoarele DCP:

nume sau pseudonim

adresa de email

 

In cazul UA aceste doua campuri sunt autocompletate cu cele din profilul utilizatorului, dar pot fi modificate la alegere, fara ca datele sa fie salvate si in profil.

Toate aceste date sunt necesare pentru a putea asigura o comunicare eficienta cu utilizatorul care a completat formularul.

Formularul nu retine ID-ul utilizatorului nici macar pentru UA, deci nu se poate stabili o legatura intre autorul formularului si alte DCP completate de UA.

Formularul cere acceptul explicit pentru TCUPC si pastreaza data si ora la care a fost transmis acordul.

Formularul este protejat cu un sistem Captcha pentru UN. In cazul UA, deoarece logarea este deja o protectie suficienta nu se mai foloseste Captcha

Dat fiind ca datele culese sunt limitate si nu sunt conectate printr-un ID unic de nici un vizitator nu se poate asigura vizualizarea sau stergerea automata acestora nici macar pentru UA.

Utilizatorii care doresc vizualizarea sau stergerea datelor sunt rugati sa trimita o cerere catre adresa de email a administratorului site-ului de pe adresa mentionata in formular, pentru a face dovada ca ei sunt detinatorii datelor.

Stergerea se va face prin cripare cu cheie publica, iar pentru decriptare va trebui folosita o cheie privata, la care controllerul de date nu are acces direct si care nu este stocata pe server din motive de securitate. Criptarea numelui si a adresei de email sunt necesare pentru a putea demonstra faptul ca s-a dat acordul pe TCUPC in relatie cu acel nume si acea adresa de email.

 

3. Contul de utilizator

Contul de utilizator poate contine mai multe componente in functie de varianta. Se aplica acele specificatii si politici compatibile cu implementarea curenta.

 

3.1. Formularul de cont nou

Formularul de cont nou este astfel conceput incat sa solicite DCP minimale, absolut necesare identificarii si diferentierii sigure a utilizatorilor, ca si functiile de resetare a parolei sau altele necesare functionarii normale a contului.

 

Formularul de cont nou solicita urmatoarele date:

user: este in general un pseudonim care poate sa nu aiba nici o legatura cu datele reale ale persoanei; se cere doar in cazul in care autentificarea se face pe baza de utilizator;

adresa de email;

nume si prenume;

telefon (optional);

parola;

confirmarea parolei;

 

Formularul cere acceptul explicit pentru TCUPC si pastreaza data si ora la care a fost transmis acordul.

 

Formularul de contact este protejat prin javascript si prin verificarea prin Ajax a parolei, protectii care exclud accesul robotizat si fac inutila utilizarea Captcha.

 

Pentru cresterea nivelului de securitate, parola nu poate fi setata daca nu contine cel putin o litera mare, o litera mica, o cifra si un caracter special.

 

3.2. Contul meu – formular si anexe

Interfata contul meu permite modificarea urmatoarelor date:

email;

prenume;

nume;

telefon (optional);

 

Acestea sunt datele minimale de definire a contului.

 

Suplimentar, afiseaza adresa de livrare si datele de facturare, asa cum au fost acestea salvate la plasarea ultimei comenzi.

 

Datorita complexitatii deosebite a interfetei de definire a preferintelor de plata, livrare si facturare, corelat cu faptul ca datele pot fi modificate la plasarea unei comenzi, corelat cu faptul ca aceste date pot fi sterse, corelat cu faptul ca efortul de integrare ar fi disproportionat cu utilitatea editarii datelor de livrare si facturare in absenta unei comenzi, aceste date nu pot fi editate in mod direct in afara formularului de comanda.

 

Suplimentar, se asigura posibilitatea descarcarii datelor editabile si/sau vizualizabile in situatiile anterioare.

 

Suplimentar, se asigura posibilitatea stergerii datelor de livrare si facturare fara afectarea contului.

 

Ca ultima optiune, pentru a asigura un control si transparenta integrala asupra datelor se asigura posibilitatea stergerii contului.

 

In cazul stergerii contului, numele si adresa de email se cripteaza folosind o cheie publica, impreuna cu data si acceptul de procesare a datelor personale si cu data stergerii contului. Pentru decriptare va trebui folosita o cheie privata, la care controllerul de date nu are acces direct si care nu este stocata pe server din motive de securitate. Criptarea numelui si a adresei de email sunt necesare pentru a putea demonstra faptul ca s-a dat acordul pe TCUPC in relatie cu acel nume si acea adresa de email.

 

3.3. Resetarea parolei

In cazul pierderii parolei, resetarea se face in conditii speciale de securitate:

se introduce noua parola dorita in formular, fara ca aceasta sa devina activa

se transmite un email cu un cod unic de confirmare pe adresa de email mentionata sau pe adresa de email asociata utilizatorului daca autentificarea se face pe baza de user

parola solicitata devine activa doar dupa accesarea mailului de verificare.

 

Sistemul folosit asigura conditii de securitate sporite, care corespund specificatiilor GDPR.

 

3.4. Modificarea parolei din cont

Modificarea parolei nu se poate face decat cu confirmarea parolei anterioare, garantand ca singurul utilizator care poate modifica parola este detinatorul contului.

 

Pentru cresterea nivelului de securitate, noua parola nu poate fi setata daca nu contine cel putin o litera mare, o litera mica, o cifra si un caracter special.

 

3.5. Cosul de cumparaturi

Cosul de cumparaturi este format din 3 pasi:

cosul efectiv, format din: lista produselor, numarul comandat, pret unitar, subtotal, total

pasul intermediar format din login / cont nou / comanda fara cont

datele de livrare, plata si facturare

 

In pasul 1 nu se colecteaza DCP.

In pasul 2 se colecteaza doar in cazul in care se creeaza un cont nou, dar formularul este acelasi ca in cazul "Formular de cont nou"(va rugam sa cititi mai sus detaliile)

 

In pasul 3 se colecteaza o cantitate minima de DCP, dupa cum urmeaza:

Revizuirea numelui, prenumelui, adresei de email si a numarului de telefon – toate absolut necesare pentru livrarea comenzii. In cazul comenzii fara cont aceste date se introduc.

Modalitatea de livrare – nu constituie DCP, dar in functie de modalitatea de livrare se colecteaza date in continuare

Adresa de livrare: judet, localitate, adresa stradala – sunt informatii minime necesare pentru livrarea comenzii; in cazul ridicarii de la sediu nu se solicita aceste date

Modalitatea de plata – nu constituie DCP

Modalitatea de facturare: persoana fizica sau persoana juridica – pentru persoanele fizice nu se colecteaza date de facturare suplimentare; pentru persoane juridice nu se colecteaza DCP

Adresa de facturare: judet, localitate, adresa stradala – se colecteaza doar in cazul in care adresa de facturare difera de adresa de livrare, sau adresa de livrare nu s-a colectat anterior

Preferinte legate de comanda – nu constituie DCP, nu fac parte din profil, sunt optionale si se considera necesare pentru livrarea comenzii atunci cand au fost completate

 

In cazul in care comanda este plasata fara cont este obligatorie confirmarea acordului cu TCUPC.

 

Formularul de contact este protejat prin javascript si prin generarea in pasi prin Ajax a formularului, protectii care exclud accesul robotizat si fac inutila utilizarea Captcha.

 

4. Inscrierea la newsletter

Inscrierea la newsletter este protejata prin double-opt-in, care permite confirmarea faptului ca utilizatorul care a inscris o anumita adresa este si posesorul adresei respective:

utilizatorul se inscrie la newsletter cu o adresa de email care este verificata sa fie in format corect

sistemul trimite un email catre utilizator cu un link de confirmare

daca utilizatorul da click pe link-ul de confirmare, acesta este inscris la newsletter

 

5. Actualizarea acordului

In cazul in care se adauga variante noi ale politicilor si termenilor, pentru care utilizatorii autentificati nu si-au exprimat inca acordul, accesul in zona protejata prin autentificarte este limitata de un overlayer pana la exprimarea acordului cu noile variante de politici si/sau termeni si conditii.

 

6. Masuri de securitate fizice pentru asigurarea politicilor de confidentialitate

Siguranta informatica a serverului, in confimitate cu standardele de calitate ISO 9001 si 27001

Siguranta fizica a serverului este asigurata prin sistem de control acces biometric, sistem de monitorizare video, detectoare de miscare, etc

Acces la site exclusiv prin SSL

Parole securizate MD5

Protectie contra atacurilor "Brute force" – la 3 incercari esuate de login de la acelasi IP se adauga CAPTCHA in formular

 

7. Mentiuni finale

Pentru alte solicitari cu privire la exercitarea drepturilor de retragere a consimtamantului privind prelucrarea datelor, de incetare sau restrictionare a prelucrarii datelor sau de stergere a datelor cu caracter personal va rugam sa ne contactati.

Datorita posibilelor modificari ale legislatiei, o modificare a acestor notificari privind protectia datelor poate deveni necesara. In acest caz, va vom informa despre astfel de modificari. In masura in care modificarile afecteaza o prelucrare care se bazeaza pe consimtamantul Utilizatorului, va vom solicita un nou consimtamant, daca este necesar.


Informatii generale | Politica de cookies | Politica de confidentialitate | Termeni si conditii | Top

Termeni si conditii

1. SPECIFICATII TEHNICE
La cererea Cumparatorului punem la dispozitie specificatiile tehnice si fisele cu date de securitate ale produselor, daca este cazul. Aceste informatii  sunt doar consultative astfel incat nu suntem in nici un fel raspunzatori in eventualitatea unor greseli nedorite.

2. PRETURI
De regula, preturile ofertate sunt franco depozit furnizor. Contractele sau confirmarile de comenzi pot stipula si alte conditii de livrare.

3. TRANSPORT
In cadrul contractelor sau confirmarilor de comanda se pot conveni si modalitati si conditii de transport la sediul clientului.

4. CANTITATEA MINIMA/ VALOAREA MINIMA COMANDATA
Nu se impun cantitati minime sau valori minime pe comanda, insa cantitatea minima este evident limitata la nivelul unei unitati de ambalare. Butoiul, bidonul, galeata, cartusul sau cutia de ambalare care nu pot fi impartite, vor constitui cantitati nedivizibile. In acest fel, cantitatea comandata va fi formata din numarul de produse in cantitate nedivizibila multiplicat cu numarul de produse dintr-o unitate de ambalare, rotunjit in plus sau in minus, acest lucru fiind specificat in confirmarea comenzii.

5. COMANDA
Pentru a preveni livrarea incorecta, comanda clientului trebuie sa contina urmatoarele elemente, inainte de a fi procesata de catre societatea noastra: referinta comenzii cumparatorului, cantitatea, denumirea produsului/serviciului,  modul de ambalare si referinta ofertei noastre. Pentru a fi procesata, comanda cumparatorului trebuie sa fie conforma cu oferta si confirmata de noi.

6. CONFIRMAREA COMENZII
Confirmarea noastra de comanda este singurul document contractual dintre cumparator si furnizor si primeaza asupra comenzii cumparatorului.  De asemenea, contractul semnat de ambele parti are aceeasi valoare contractuala cu confirmarea de comanda. Cumparatorul este rugat sa verifice confirmarea de comanda sau, dupa caz, contractul aceasta fiind ultima posibilitate a clientului de a se asigura de corectitudinea livrarii. Daca clientul observa o eroare in confirmarea comenzii sau in contract trebuie sa ne atraga atentia de urgenta. Daca este posibil, o noua confirmare a Comenzii poate fi atunci emisa cu toate corectiile efectuate si va deveni document contractual si legal.

7. LIVRARI CATRE TERTI
Comenzile de livrare catre o terta parte pot fi acceptate si fac subiectul acelorasi conditii ca si comenzile standard.

8. ANULARI SI MODIFICARI
Comenzile confirmate de catre noi nu pot fi anulate sau modificate, decat cu acordul nostru.

9. CONDITII  DE PLATA
In avans pe baza de factura proforma sau conform conditiilor stabilite de comun acord cu cumparatorul prin contract sau confirmarea de comanda.

10. AMBALAREA
De regula toate produsele sunt livrate in ambalaje nereturnabile. Cumparatorul este raspunzator de reutilizarea si/sau reciclarea ambalajelor.  Situatiile de  exceptie privind returnarea ambalajelor vor fi agreate de comun acord si stipulate clar in confirmarea de comanda sau in contract.

11. CALITATE SI CERTIFICARI
Societatea noastra are implementat sistemul de managemnt al calitatii ISO 9001:2008 pentru activitati comerciale.  Certificate de calitate sau conformitate sunt disponibile la cerere si vor insoti produsele livrate.

12. TERMENELE DE LIVRARE
Vom face tot posibilul sa livram marfa in limitele de timp specificate in confirmarea de comanda si/sau in contract. Daca circumstante independente de noi ne impiedica sa livram marfa la data stabilita, nu putem accepta nici un fel de cereri de despagubire datorate intarzierii.

13. RECLAMATII PENTRU MARFA LIPSA SAU DETERIORATA
Receptia cantitativa a marfurilor se efectueaza in momentul livrarii marfii si este confirmata de semnatura de primire a marfurilor de pe factura, aviz de insotiere sau alt document de livrare. Cumparatorul are obligatia de a supraveghea, prin reprezentant delegat, preluarea marfii comandate.  Eventualele lipsuri cantitative sau deteriorari ale marfii dupa preluarea marfii de catre reprezentantul cumparatorului nu sunt in sarcina noastra. Pentru marfurile colectate de client sau de catre un transportator angajat de client sau de catre societatea noastra, responsabilitatea noastra pentru conditiile de transport inceteaza odata ce marfa a fost preluata.  

14. RECLAMATII CALITATIVE.
Receptia calitativa a marfii livrate se face in maxim 48 ore de la livrarea marfii.  Prin contract sau confirmrea de comanda se pot conveni si alte termene de efectuare a receptiei calitative a marfii.  In cazul unor sesizari sau reclamatii calitative intemeiate si certificate/confirmate in scris de catre o societate de inspectie neutra, furnizorul va prelua marfa  in ambalajele originale si o va inlocui cu alta marfa in conditii agreate de comun acord.

15. PROPRIETATEA  ASUPRA MARFII
Toate produsele livrate raman proprietatea noastra pana la plata integrala a acestora.  Ne rezervam dreptul de reposesie asupra produselor neplatite si de a solicita despagubiri daca vom considera necesar.

16. PLATI  INTARZIATE
Ne rezervam dreptul de a calcula si factura dobanzi penalizatoare la nivelul a 0,15%/zi de intarziere dupa data scadentei, pentru orice marfa livrata si neplatita la scadenta de plata (sau parte din valoarea aceasteia) pana la plata integrala. Daca plata intarzie cu mai mult de 30 de zile de la scadenta, ne rezervam dreptul de a ne adresa justitiei pentru recuperarea prejudiciului si daune interese.

17. LIMITELE  GARANTIEI
Garantia noastra este limitata in mod expres la aceea ca, la data livrarii, produsul nu va prezenta defecte de fabricatie sau in ceea ce priveste materialele utilizate.  Aceasta garantie limitata se extinde si asupra oricaror alte garantii directe sau indirecte, inclusiv asupra celor legate de vandabilitatea produsului, de comportarea corespunzatoare a acestuia intr-o anumita utilizare, sau altor obligatii din partea noastra. Singura modalitate de solutionare in cazul nerespectarii acestei garantii limitate va fi inlocuirea produselor sau rambursarea pretului de achizitie dupa returnarea produselor  in ambalajul original, sau conform contractului in cazul livrarii de echipamente.
Oricare alte responsabilitati vor fi negate si respinse, iar societatea noastra nu va fi raspunzatoare in niciun fel pentru orice dauna directa sau indirecta ce ar putea sa apara, raniri sau decese accidentale.

Ne rezervam dreptul sa schimbam aceste CONDITII GENERALE DE VANZARE fara o notificare prealabila. Modificarea acestor conditii nu este acceptata fara acordul nostru scris anterior plasarii comenzii.  Aceste conditii nu afecteaza drepturile  statutorii ale clientului definite de catre legislatia Romaniei.
 “Noi”, “Ale noastre” sau orice cuvant la persoana intai plural din cadrul acestui document se refera la AVANT COM SRL – Bucuresti.


Informatii generale | Politica de cookies | Politica de confidentialitate | Termeni si conditii | Top

Contact
Tel:
021-330 1 330
031-401 2 794

Fax:
021-330 4 330

GSM:
0723 167 017

E-mail:
office@avant.ro

Acest site foloseste cookies pentru a personaliza conținutul, pentru analiza traficului și statistică; unele informații de utilizare a site-ului sunt procesate de partenerii noștri. Puteți oricând să ștergeți cookie-urile din browser. Citeste aici politica de cookies, politica de confidentialitate si termenii si conditiile de utilizare.
Am citit, am inteles si sunt de acord.